Middelharnis - Vorige week dinsdag werd op Prinsjesdag het Belastingplan voor 2020 gepresenteerd. Klanten van Visser & Visser kregen via een Prinsjesdagmailing persoonlijke adviezen over de gevolgen van de komende beleidsplannen voor hun onderneming. "Door het koppelen van de Prinsjesdagmaatregelen aan het unieke klantprofiel, is voor onze klanten een persoonlijke mail samengesteld met daarin klantspecifieke adviezen." Lees hieronder meer.

Vervolg

Voor het opstellen van het unieke klantprofiel is data vanuit verschillende bronnen gecombineerd, zoals financiële data, fiscale aangiften, de salarisadministratie en openbaar toegankelijke bronnen. Partner Erik Klop: “We doen dit nu voor het vijfde jaar op rij. Het versturen van zo’n persoonlijke mailing is echt uniek. We vertalen de algemene plannen direct door naar de persoonlijke situatie van de ondernemer. Een nieuwe manier van adviseren, waarmee we de toekomst omarmen en mens en data met elkaar verbinden.”

Kenmerkend voor Visser & Visser is het gebruik maken van enerzijds de beschikbare data die aanwezig is en anderzijds een persoonlijke aanpak. De persoonlijke Prinsjesdagmailing is daar een mooi voorbeeld van. Daarnaast organiseerde Visser & Visser ook dit jaar weer de Prinsjesdagontbijten op vijf verschillende locaties.