Middelharnis, 4 februari 2018 – Eind januari zijn dertien Nederlandse dienstverleners beloond met de Opiness Beste Service Awards van 2018. Een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klant-reviews. De 2018 winnaar van dit jaar was onder andere Tieleman Keukens uit Middelharnis. Uit de review analyse van 1.500 klant-meningen blijkt het onderscheidende vermogen van de winnaars zit in: doen wat is beloofd. Snelheid en gemak leveren via digitale middelen. Een vriendelijke en kundige klantenservice die natuurlijk snel te bereiken is. Lees hieronder meer.

Alle 2018 winnaars van dit jaar zijn: Ditzo, Coolblue, Knab, Simyo, KPN Internet, KLM, Picnic, UnitedConsumers, Zicht adviseurs, Tieleman Keukens, Cruisewinkel en webwinkels Arbrini en Fuif.nl.

Doe wat je zegt

Het nakomen van de belofte door bedrijven blijft jaar op jaar het belangrijkste element om tevreden klanten te hebben en te behouden blijkt uit de klant-reviews. Hierdoor ontstaat vertrouwen en blijven klanten jaren klant. Wie duurzame klantenrelaties wil zal hier moeten beginnen. Maak het waar of pas je boodschap aan.

Keukenaanbieders
Tieleman Keukens heeft zich hoogwaardig qua service ingezet dit jaar en de hoogste score behaald in de gestelde termijn ten opzichte van alle anderen. Vooral op gebied van deskundigheid & meedenken (zowel adviseurs als monteurs), prijs/kwaliteit verhouding, klantbeleving, klantvriendelijk personeel en uiteraard de service. Dankzij de reviews van klanten heeft Tieleman ook dit jaar weer een award weer in de wacht mogen slepen. Met een gemiddelde van een 8,9 (uit ruim 1.600 reviews) hebben zij de andere Nederlandse keukenaanbieders kunnen verslaan. De gehele uitslag is hier te vinden.