Middelharnis - De gemeente start op maandag 20 maart 2017 met een proef waarbij bezoekers van de website gebruik kunnen maken van een live chatfunctie. Met een chatfunctie willen we bezoekers van de website nog beter van dienst zijn. Bezoekers met een vraag aan de gemeente kunnen deze eenvoudig stellen via de chatfunctie (rechts onderaan) op de website. Op die manier wordt de bezoeker direct en live ondersteund. Het is één van de meest laagdrempelige manieren voor websitebezoekers om direct met ons in contact te komen.

de chatfunctie op de gemeentelijke website

Wanneer is de chatfunctie beschikbaar?

De live chatfunctie is bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 en 16.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Evaluatie

Na ieder chatgesprek kunnen bezoekers een evaluatieformulier invullen. Zo willen we inzichtelijk krijgen of bezoekers tevreden zijn over het chatgesprek. Ook bestaat er de mogelijkheid om verbeterpunten aan te geven. Na vier maanden wordt het gebruik van de chatfunctie op de website geëvalueerd. Tijdens de evaluatie zal blijken of dit kanaal een waardevolle aanvulling is op de huidige kanalen.